Бегущая строка текста в HTML При обнаружении пожара в лесу звонить: 80215367710, +375336584924

Нацыянальны парк Браслаўскія азёры

+375 29 2262246 (Пн-Пт 08.00-17.00)    RU BY EN


Браніраванне нумароў

Браніраванне-online


 

ПУБЛІЧНЫ ДАГАВОР
платнага аказання турыстычных паслуг

Дадзеная Публічная дамова (далей – Дамова) вызначае парадак прадастаўлення турыстычных паслуг, а таксама ўзаемныя правы, абавязкі і парадак узаемаадносін паміж дзяржаўнай прыродаахоўнай установай «Нацыянальны парк «Браслаўскія азёры», названай у далейшым «Выканаўца», у асобе генеральнага дырэктара, які дзейнічае на падставе Статута, і Замоўцам паслуг, названым у далейшым «Заказчык», які прыняў (акцэптаваў) публічную прапанову (аферту) аб заключэнні сапраўднага Дагавора. 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРА

1.1. Выканаўца абавязуецца па даручэнні Заказчыка аказаць турыстычныя Паслугі (далей названыя па тэксце «Паслугі»), а Заказчык абавязваецца прыняць Паслугі, аказаныя Выканаўцам, і аплаціць іх у парадку і на ўмовах, вызначаных дадзеным Дагаворам.

1.2. Паслугі аказваюцца ў адпаведнасці з праграмай турыстычнага падарожжа -Дадатак 1 (форма № 1), сфарміраванай згодна з заяўкай Заказчыка – Дадатак 2 (форма № 2).

1.3. Усе дадатковыя паслугі, якія не агавораны бакамі ў гэтым Дагаворы і Дадатках да яго, не з'яўляюцца прадметам сапраўднага Дагавора.


2. ПАРАДАК ЗАКЛЮЧЭННЯ Дагавора

2.1. Дадзеная Дамова з'яўляецца публічнай дамовай, у адпаведнасці з якой Выканаўца прымае на сябе абавязацельства па аказанні Паслуг у дачыненні да кожнага, хто да яго звернецца (Заказчыкаў).

2.2. Гэты Дагавор адрасаваны нявызначанаму колу асоб і змяшчае прапанову заключыць яго з любой асобай на ўмовах, вызначаных у гэтым Дагаворы.

2.3. Заключэнне гэтага Дагавора ажыццяўляецца шляхам далучэння Замоўца да гэтага Дагавора, г.зн. праз прыняцце (акцэпт) Заказчыкам умоў сапраўднага Дагавора ў цэлым, без умоў, выключэнняў і агаворак (арт.398 Грамадзянскага Кодэкса Рэспублікі Беларусь).

2.4. Фактам прыняцця (акцэпта) Заказчыкам умоў сапраўднага Дагавора з'яўляецца ўнясенне перадаплаты Заказчыкам за заказаныя ім Паслугі ў парадку і на ўмовах, вызначаных гэтым Дагаворам (п.3 арт.408 Грамадзянскага Кодэкса Рэспублікі Беларусь).

2.5. Гэты Дагавор можа быць заключаны на карысць трэціх асоб. У выпадку заключэння Дагавора на карысць трэцiх асоб Заказчык нясе адказнасць за выкананне гэтымi трэцiмi асобамi ўмоў гэтага Дагавора.

2.6. Трэція асобы, на карысць якіх заключаны Дагавор (далей па тэксце - Турысты) маюць права патрабаваць ад Выканаўцы аказання ім Паслуг па гэтым Дагаворы.

2.7. Колькасць турыстаў, якім аказваюцца Паслугі ў адпаведнасці з Дагаворам, указваецца ў заяўцы Заказчыка (далей па тэксце - Заяўка). Адказнасць за паўнату і дакладнасць інфармацыі, указанай у Заяўцы, нясе Заказчык.

2.8. Якасць турыстычных паслуг павінна адпавядаць умовам сапраўднага Дагавора, а таксама абавязковым для выканання патрабаванням тэхнічных нарматыўных прававых актаў у галіне тэхнічнага нарміравання і стандартызацыі, а пры іх адсутнасці або непаўнаце - патрабаванням, якія звычайна прад'яўляюцца да паслуг адпаведнага тыпу. 


3. ПРАВА І АБАВЯЗКІ ВЫКАНАЎЦА

3.1. Выканаўца мае права на:

3.1.1. атрыманне ад Заказчыка своечасовай, поўнай і дакладнай інфармацыі, дакументаў, а таксама звестак аб сабе і Турыстах у аб'ёме, неабходным для выканання абавязацельстваў па Дагавору;

3.1.2. пакрыццё Заказчыкам прычыненых страт (шкоды) у выпадках і парадку, устаноўленых дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;

3.1.3. адмова ад кампенсацыі кошту паслуг, якія ўваходзяць у аплачаны турыстычны тур, калі Заказчык або Турысты па ўласнай ініцыятыве не скарысталіся якімі-небудзь паслугамі;

3.1.4. адмова ад кампенсацыі поўнага або частковага кошту тура пры неадпаведнасці прадастаўленых паслуг неабгрунтаваным чаканням і суб'ектыўнай ацэнцы Заказчыка;

3.1.5. аказанне паслуг толькі пасля ўнясення перадаплаты Заказчыкам у памеры 100% ад кошту замовы.

3.1.6. правядзенне маркетынгавых праграм і розных статыстычных даследаванняў аб работах (паслугах), якія выконваюцца (аказваюцца) Выканаўцам, яго агентамі, кліентамі.

3.1.7. атрыманне інфармацыі ад Кліента, якая можа садзейнічаць паляпшэнню якасці паслуг.

3.1.8. правядзенне апытанняў і даследаванняў, накіраваных на выяўленне задаволенасці/незадаволенасці Замоўца аказанымі (якія аказваюцца) паслугамі.

3.1.9. прадастаўленне рэкламнай інфармацыі (у тым ліку інфармацыі аб правядзенні спецыяльных кампаній).

3.2. Выканаўца абавязаны:

3.2.1. аказаць Заказчыку Паслугі ў аб'ёме і ў тэрміны, узгодненыя Бакамі гэтага Дагавора і ўказаныя ў Заяўцы;

3.2.2. прадаставіць Заказчыку неабходную і праўдзівую інфармацыю аб праграме турыстычнага падарожжа, тураператары, які сфарміраваў тур, а таксама іншую інфармацыю, прадугледжаную заканадаўствам аб турызме, абароне правоў спажыўцоў. Адсутнасць удакладняючых запытаў з боку Заказчыка прызнаецца бакамі наяўнасцю поўнай і дакладнай інфармацыі для здзяйснення турыстычнага падарожжа;

3.2.3 правесці інструктаж Заказчыка аб выкананні правілаў асабістай бяспекі ў парадку, устаноўленым заканадаўствам;

3.2.4. своечасова прадаставіць Заказчыку дакументы, неабходныя для ажыццяўлення турыстычнага падарожжа;

3.2.5. забяспечыць якасць, у тым ліку бяспеку, што аказваюцца ў адпаведнасці з гэтым дагаворам паслуг;

 3.2.6. пакрыць у выпадках і парадку, устаноўленых заканадаўствам, страты (шкоду), прычыненыя Заказчыку і (або) Турыстам;

 3.2.7. у выпадку, калі падчас ажыццяўлення турыстычнага падарожжа акажацца, што аб'ём і якасць аказваемых турыстычных паслуг не адпавядаюць умовам Дагавора і патрабаванням заканадаўства, замяніць турыстычныя паслугі, якія аказваюцца падчас ажыццяўлення турыстычнага падарожжа, турыстычнымі паслугамі аналагічнай або больш высокай якасці без дадатковых расходаў для Заказчыка, а са згоды Заказчыка або турыста - турыстычнымі паслугамі ніжэйшай якасці з кампенсацыяй Заказчыку розніцы паміж коштам турыстычных паслуг, указаных у гэтым дагаворы, і коштам фактычна аказаных турыстычных паслуг;

3.2.8. кансультаваць Заказчыка з дапамогай сацыяльных сетак і/або электроннай пошты і тэлефоннай сувязі, па пытаннях, звязаных з парадкам і ўмовамі аказання Паслуг, якія прадастаўляюцца ў рамках гэтага Дагавора, на працягу рабочага часу (з 08-00 да 17-00, за выключэннем выхадных дзён і афіцыйных дзяржаўных святаў);

3.2.9. выконваць іншыя патрабаванні, устаноўленыя сапраўдным Дагаворам, Заяўкай і нормамі дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.


4. АБАВЯЗКІ І ПРАВА ЗАМОВНІКА

4.1. Заказчык мае права:

 4.1.1. патрабаваць аказання паслуг згодна з гэтым дагаворам і заканадаўствам;

4.1.2. на забеспячэнне Выканаўцам належнай якасці і бяспекі турыстычных паслуг.

4.2. Заказчык абавязаны:

4.2.1. своечасова ў поўным аб'ёме, у парадку і на ўмовах, прадугледжаных Дагаворам, правесці аплату (перадаплату) аказваемых Паслуг;

4.2.2. азнаёміцца ​​сам, а таксама азнаёміць Турыстаў з умовамі сапраўднай дамовы, правіламі асабістай бяспекі і іншай інфармацыяй, прадугледжанай дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

4.2.3. своечасова прадаставіць Выканаўцу поўную, дакладную інфармацыю і дакументы, а таксама звесткі аб сабе і Турыстах у аб'ёме, неабходным для выканання абавязацельстваў па Дагавору. Указаныя дакументы прадастаўляюцца Выканаўцу ў выглядзе копій і з'яўляюцца дадаткамі да Заяўкі;

 4.2.4. забяспечыць выкананне Турыстамі наступных абавязкаў:

своечасова прыбываць да месца пачатку турыстычнага падарожжа, а таксама да месцаў збору і адпраўкі падчас здзяйснення турыстычнага падарожжа;

 выконваць заканадаўства краіны (месцы) часовага знаходжання, паважаць яе палітычны і сацыяльны лад, звычаі, традыцыі, рэлігіі насельніцтва;

беражліва адносіцца да навакольнага асяроддзя, матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцей, маёмасці Выканаўцы;

выконваць правілы ўезду і выезду краіны (месца) часовага знаходжання (краін транзітнага праезду);

выконваць правілы асабістай бяспекі;

 у выпадку пражывання на базах адпачынку Выканаўцы - выконваць Правілы пражывання на базах адпачынку;

загадзя, але не пазней за 4 (чатырох) гадзін да пачатку прыёму ежы, папярэдзіць адміністратара базы адпачынку аб планаваным адсутнасці ва ўстаноўлены час сняданку, абеду або вячэры, для выдачы сухога паяння. Пры несвоечасовым папярэджанні сухія паяння Заказчыку не выдаюцца.

 4.2.5. ажыццявіць іншыя дзеянні, неабходныя для выканання дадзенага Дагавора, прадугледжаныя заканадаўствам, гэтым Дагаворам і дапаўненнямі да яго.

Заказчыку (Турыстам Замоўца) рэкамендуецца мець адпаведную экіпіроўку пры правядзенні экскурсій прыродазнаўчага характару на мясцовасці (зручны абутак, адзенне з доўгім рукавом, які цалкам закрывае цела, галаўны ўбор; пры неабходнасці – воданепранікальная адзенне і абутак, парасон).

 4.2.6. заказчык дае згоду на апрацоўку прадстаўленых персанальных дадзеных (П.І.І., тэлефон, e-mail і іншыя прадстаўленыя падчас браніравання дадзеныя).


5. КОШТ ПРАЦ І ПАРАДАК РАЗЛІКОЎ

5.1. Кошт паслуг, якія аказваюцца ў рамках сапраўднага Дагавора, вызначаецца зыходзячы з аб'ёму, характару і працягласці заказаных заказчыкам паслуг згодна з зацверджаным Выканаўцам прэйскурантам цэн, які дзейнічае непасрэдна ў момант выстаўлення патрабавання (рахунак-фактуры) аб аплаце заказаных паслуг.

5.2. Формы аплаты:

з выкарыстаннем:

- аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы (АІС АРІП «Разлік»);

- наяўных грашовых сродкаў у любым аддзяленні банка і пошты;

- сістэмы электронных плацяжоў WebPay;

- банкаўскіх пластыкавых картак;

Пры любым спосабе плацяжу неабходна даслаць на электронны адрас Заказчыка. (braslav_by@tut.by) пацвярджэнне плацяжу:

- у электронным выглядзе, калі аплата праведзена праз сістэмы «АРІП» і «WebPay»;

- сканаванай або фатаграфічнай выявай папяровага дакумента (чэка, плацёжкі і да т.п.)

5.3. Парадак разлікаў:

 5.3.1. Заказчык падае Заяўку Выканаўцу з дапамогай сацыяльных сетак і/або электроннай пошты: braslav_by@tut.by. Выканаўца ў 5-дзённы тэрмін з моманту падачы Замоўцам Заяўкі дае Заказчыку рахунак-фактуру на аплату Паслуг.

Заказчык уносіць перадаплату ў памеры 50% -100% (указваецца ў рахунку-фактуры) ад кошту Паслуг Выканаўцу на працягу 5 банкаўскіх дзён з дня выстаўлення рахунку-фактуры. Другая частка перадаплаты (пры неабходнасці) уносіцца не пазней за 14 каляндарных дзён да ўстаноўленай даты заезду.

У выпадку неўнясення перадаплаты (унясення перадаплаты не ў поўным аб'ёме) ва ўстаноўленыя тэрміны бронь на аказанне турыстычных паслуг анулюецца, вяртанне грашовых сродкаў Заказчыку праводзіцца ў адпаведнасці з кіраўніком 6 Дагавора.

5.3.2. У выпадку, калі браніраванне турыстычных паслуг (накірунак і (або) пацвярджэнне заяўкі) адбываецца напярэдадні дня пачатку іх выканання, грашовыя сродкі за турыстычныя паслугі павінны паступіць на разліковы рахунак Выканаўца не пазней за банкаўскі дзень, які папярэднічае дню пачатку аказання турыстычных паслуг. У адваротным выпадку бронь на аказанне турыстычных паслуг анулюецца Выканаўцам.

 5.3.2. Выдаткі, звязаныя з ажыццяўленнем плацяжу з выкарыстаннем наяўных грашовых сродкаў у любым аддзяленні банка і пошты, банкаўскіх пластыкавых картак бярэ на сябе Заказчык.

 5.3.5. Выдаткі, звязаныя з ажыццяўленнем плацяжу з выкарыстаннем аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы (АІС АРІП «Разлік») або сістэмы электронных плацяжоў WebPay бярэ на сябе Выканаўца. Заказчык падае Заяўку Выканаўцу па электроннай пошце: braslav_by@tut.by.


6.  ПАРАДАК УНЕСЕННЯ ЗМЯНЕННЯЎ У ЗАЯЎКУ, Зварот ГРОШАВЫХ СРОДКАЎ

6.1. Заказчык мае права праз заяву ў пісьмовай форме ўносіць змены ў пацверджаную раней заяўку на адпачынак па тэрмінах знаходжання, па колькасці кліентаў і відах абслугоўвання, незалежна ад прычын, не пазней чым за 14 (чатырнаццаць) каляндарных дзён да тэрміну прыезду групавых турыстаў (больш за 10). чалавек) альбо 10 (дзесяці) каляндарных да тэрміна прыезду індывідуальных кліентаў.

Унясенне любых змяненняў у заяўку па ініцыятыве Заказчыка пазней за тэрміны, устаноўленыя абзацам 1 гэтага пункта, можа быць расцэнена Выканаўцам як ануляванне заяўкі (калі іншае пісьмова не ўзгоднена бакамі). Пад змяненнем заяўкі, у тым ліку разумеецца: замена ўсіх ці некаторых турыстаў, змяненне колькасці турыстаў, змяненне базы адпачынку, тыпу нумара, тыпу (сістэмы) харчавання, змяненне тэрмінаў аказання паслуг і іншае. У выпадку прыняцця Выканаўцам рашэння аб ануляванні заяўкі, Выканаўца здзяйсняе вяртанне сумы ўнесенай Замоўцам перадаплаты ў памеры, устаноўленай у пункце 6.2. Дагавора. У выпадку, калі Выканаўца прымае рашэнне аб унясенні змянення ў заяўку без яе анулявання, ён абавязваецца накіраваць Заказчыку паведамленне аб магчымасці ўнясення змяненняў у заяўку.

6.2. У выпадку адмовы ад аказання Паслуг па ініцыятыве Заказчыка, незалежна ад прычын, праз заяву ў пісьмовай форме, унесеная перадаплата вяртаецца ў наступным памеры:

6.2.1. пры ўнясенні 100% папярэдняй аплаты: пры адмове Заказчыка ад аказання паслуг па дагаворы за 30 каляндарных дзён і больш. больш - 30%, за 9 каляндарных дзён  і менш - кошт перадаплаты не вяртаецца;

6.2.2. пры ўнясенні папярэдняй аплаты ў памеры менш за 100% ад кошту паслуг: пры адмове Заказчыка ад аказання паслуг па дагаворы за 30 каляндарных дзён і больш Выканаўца вяртае 60% ад сумы ўнесенай перадаплаты, за 14 каляндарны дзён і больш , за 10 каляндарных дзён і больш - 10 %, за 9 каляндарных дзён  і менш - кошт перадаплаты не вяртаецца.

6.3. Пры наяўнасці ўважлівых прычын у Заказчыка, Турыстаў Заказчыка (смерць, цяжкая хвароба Заказчыка (Турыстаў Заказчыка), смерць блізкага сваяка Заказчыка (Турыстаў Заказчыка) вяртанне ўнесенай перадаплаты ажыццяўляецца па іх заяве (заяве блізкіх сваякоў) з прадастаўленнем пацверджання. рашэнню кіраўніка ўстановы, можа быць прыменены іншы парадак і памер вяртання ўнесенай сумы перадаплаты за турыстычныя паслугі.  


7. АДКАЗНАСЦЬ БАКОЎ

7.1. Бакі нясуць адказнасць за невыкананне або неналежнае выкананне абавязацельстваў па гэтаму дагавору ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

7.2. Заказчык нясе адказнасць за дакладнасць прадстаўленай Выканаўцу інфармацыі, неабходнай для арганізацыі тура (аказання паслуг па гэтым Дагаворы), за памылкі ў афармленні заяўкі (няправільнае, няпоўнае, недакладнае, памылковае запаўненне любых звестак аб Заказчыку (Турыстах Заказчыка), а таксама за ўзнікаючыя ў сувязі з гэтым з гэтым далейшыя памылкі ў арганізацыі турыстычных паслуг, і абавязваецца кампенсаваць Выканаўцу страты, прычыненыя з прычыны выканання ім пацверджанага тура (заяўкі), які змяшчае недакладныя звесткі.

7.3. У выпадку страты, пашкоджання маёмасці Выканаўцы, Заказчык пакрывае кошт нанесенага ўрону Заказчыкам (Турыстамі Заказчыка) у дзейных на момант аказання паслуг рынкавых цэнах на страчаную, пашкоджаную маёмасць.

7.4. Бакі не нясуць адказнасць за невыкананне або неналежнае выкананне абавязацельстваў па дадзенай дамове ў выпадку, калі гэта аказалася немагчымым з прычыны ўзнікнення абставін непераадольнай сілы, гэта значыць надзвычайных і непазбежных у дадзеных умовах.

7.5. У выпадку ўзнікнення форс-мажорных абставін і немагчымасці выканання бакамі абавязацельстваў па Дагавору кожны з бакоў мае права патрабаваць ад другога боку вяртання ўсяго, што ён выканаў, не атрымаўшы сустрэчнага задавальнення.

7.6. Выканаўца не нясе адказнасці за магчымы ўрон, нанесены Турыстам па іх уласнай віне або па віне трэціх асоб, якія прадастаўляюць падчас ажыццяўлення турыстычнага падарожжа паслугі, якія не ўваходзяць у яго праграму і выкліканыя ініцыятывай саміх Турыстаў.

7.7. Выканаўца не нясе адказнасці за перабоі ў рабоце сеткі інтэрнет, якія перашкаджаюць карэктнаму ажыццяўленню разлікаў пры анлайн-аплаце Замоўцам турыстычных паслуг.

7.8. У выпадку ўзнікнення рознагалоссяў, Бакі прымаюць усе магчымыя меры для іх урэгулявання шляхам правядзення перагавораў, грунтуючыся на ўмовах Дагавора і нормах дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь. У выпадку не дасягнення згоды спрэчка перадаецца на разгляд у суд, у адпаведнасцi з дзеючым заканадаўствам Рэспублiкi Беларусь.

7.9. Заказчык азнаёмлены з умовамі ўзнікнення і парадкам выплаты штрафных санкцый, устаноўленых Выканаўцам, у якога забраніраваны турпакет і сапраўдным пацвярджае, што ў сувязі з вінаватымі дзеяннямі (бяздзеяннем) Заказчык будзе кампенсаваць Выканаўцу на працягу 5 дзён   з даты атрымання яго пісьмовага патрабавання ўсе панесеныя  у сувязі з гэтым выдаткі і выдаткі.


8. ПАРАДАК УНЕСЕННЯ ЗМЯНЕННЯЎ І ДАПАНОЎ У ДАГАВОР

8.1. Выканаўцам, па ўласнай ініцыятыве або ў сілу патрабаванняў заканадаўчых актаў, у сапраўдную Дамову могуць быць унесены змены і/або дапаўненні, якія з'яўляюцца неад'емнай часткай Дагавора.

8.2. Змяненні і/або дапаўненні, якія ўносяцца Выканаўцам у Дагавор у сувязі са змяненнем заканадаўства, уступаюць у сілу з даты, вызначанай у актах заканадаўства.

8.3. Тэкст змяненняў і/або дапаўненняў Дагавора або яго новая рэдакцыя даводзіцца Выканаўцам да ўсеагульнага ведама шляхам размяшчэння (апублікавання) адпаведнай інфармацыі на афіцыйным сайце Выканаўца ў тэрмін не пазней, чым за пяць каляндарных дзён да даты ўступлення ў сілу змяненняў і/або дапаўненняў, якія ўносяцца. іншы парадак не прадугледжаны заканадаўчымі актамі.

8.4. У выпадку нязгоды Заказчыка з унесенымі змяненнямі і/або дапаўненнямі ў тэкст гэтага Дагавора, Дагавор можа быць скасаваны Заказчыкам у аднабаковым парадку з абавязковым пісьмовым паведамленнем Выканаўцу аб скасаванні Дагавора, пры ўмове аплаты фактычна аказанага аб'ёму Паслуг.

8.5. Бакі безумоўна згаджаюцца з тым, што маўчанне (адсутнасць пісьмовых апавяшчэнняў аб скасаванні гэтага Дагавора, або аб нязгодзе з асобнымі палажэннямі Дагавора, у тым ліку са змяненнем прэйскуранта цэн на Паслугі) прызнаецца згодай і далучэннем Заказчыка да новай рэдакцыі гэтага Дагавора (п.3 арт. .159 Грамадзянскага Кодэкса Рэспублікі Беларусь).

 


 



Дзеянне броні з моманту пачатку браніравання да аплаты - 2 гадзіны. Па сканчэнні гэтага часу без аплаты бронь;анулюецца і нумар/катэдж трапляе ў продаж.